Monday, October 1, 2012

Mycket frustration och mycket lycka

Varje vecka börjar jag med tanken att det ska bli en riktigt bra mat vecka. Har inte lyckats hitta dit ännu. Det är tufft att kläderna blir trängre och trängre för varje vecka. Har hamnat i en spiral som känns väldigt svår att bryta. Jag blir ledsen och arg på mig själv. Jag vet att jag har både disciplin och huvud, men det vill sig inte riktigt. Jag kan ju allt kunskapsmässigt. Nu måste jag börja leva mitt varumärke igen.

Fick ett mejl från min PT to be, Andreas,  kost, vila och sömn är min fokus nu fram till den 4 november då vi kör igång. Det känns bra. Jag behöver lägga fokus på maten nu när jag ska investera så mycket på mig själv. Känner mig faktiskt både lycklig, förväntansfull och lite nervös inför vår start. Framförallt känner jag mig ärad att Andreas vill ta sig an mig. Jag tänker inte låta maten sätta käppar i hjulet. no no

Mål bild? Jag ser fram emot att kunna löpa obehindrat, simma utan kallsupar och cykla med ett leende på läpparna. I am fired up - and ready to go.

Förövrigt har det varit en riktigt bra träningsvecka, det enda är att jag skippade CF i fredags pga kundmöte

Vecka 40 - Det ser mycket ut men det kommer vara ganska lugna pass. Kommer inte att maxa.

Måndag - Spinning/simlektioner
Tisdag - simning
Onsdag - CF
Torsdag - simning
Fredag - CF alt lugn löpning
Lördag - Vila eller lätt cykeltur
Söndag - Lugn löpning - låndgdistans

All I need is for everyone to help me keep that junkfood our of my mouth and I will be fine.

Här kommer 2 matbilder, gissa vilken som är tillåten framöver?



No comments: