Tuesday, October 23, 2012

Yoga

Hello.. Jag fyller år idag och jag har så fantastiska vänner att jag blev firad redan i söndags. Underbara Cici tog med mig på Astanga Yoga i Saltsjöbaden, nej jag menar Saltsjö - Duvnäs. För den insatta är det tydligen stor skillnad, fast jag tror de ligger bredvid varandra.

Det var spännande. Jag har alltid velat testa ashtanga men inte trott att jag har tålamodet. Cecilia, vår instruktör, är en fantastiskt varm o vacker kvinna som verkligen ser sina adepter och inspirerar. Miljön var avslappnande och gav en stark feng shui känsla. Vi inledde och avslutade med lite ingefärste.

Det jag säga så här i efterhand är att jag är helt ledbruten. Trodde aldrig att nåt man inte blir speciellt svettig av kan påverka mig så mycket. Har ont över allt. Björn fick smörja in mig med en tub liniment, och jag låg å såsa framför öppenspisen hela kvällen.

Det alltid roligt att testa nya saker.

No comments: