Sunday, June 6, 2010

Las Vegas!

Matmecka för en American som jag är Las Vegas. Har bokat en resa till leklandet för vuxna i oktober. Och har redan bestämt var och vad jag skall äta.

Som de säger på itrim, man kan äta allt men inte hur mycket som helst och inte hela tiden. Det jag kommer att unna mig är en Ruben (Alldeles  för många kalorier), min favorit smörgås alla kategorier - Corned beef, sauer kraut, swiss cheese, sauce och jewish rye. Låter kanske lite märkligt för en oinvigd. Men min mor som jag försöker lirka med på resan,  kan intyga: - Är den tillräckligt bra så är den värd en flygresa till andra sida jordklotet. Tänk på det mamma min, så bra är den!

2 comments:

Solstrålen said...

En så där Ruben motsvarar väl ett halvårs tillåtet kaloriintag i din sekt-diet?

Anonymous said...

Det var en STOR stor väska du skulle ha med dig.En livs levande va??