Tuesday, November 20, 2012

Packa packa packa

Invägningen igår var inte lika kul som veckan innan. Jag känner min kropp väl o visste igentligen att jag inte hade gått ner något. Fast jag hoppas alltid. Veckan var bra matmässigt utom torsdag o fredag. Torsdag restaurang o fredag fick jag frispel i kylskåpet. Du vet, en sån där dag man aldrig blir mätt. Jag vet att jag ska skynda långsamt men jag blir ändå irriterad när resultaten uteblir.

Något som däremot är roligt på riktigt är att min simning har utvecklats. Det har verkligen hänt något och för första gången i mitt liv simmar jag ikapp andra utan att anstränga mig, helt plötsligt så nuddar jag nåns fötter. Sist var det Björns fötter o det har aldrig hänt förut. Behöver fortfarande nöta men nu vet jag iallafall hur kroppen ska kännas i vattnet. Yippi för mig!

Det enda som är jobbigt med all den här träningen är allt eviga packade, torkande och släpande på träningskläder...

Och så är det Andreas dagen! Tjohoo

1 comment:

Madde said...

Och så är det ett jäkla duschande... :-)