Monday, November 5, 2012

Invägning

Alltså,,,,,,,

Jag hatar verkligen vågen även om det är en bra måttstock så är den absolut inte optimal. Vad en person väger säger verkligen ingenting om hälsonivån, under förutsättningen att man inte är fet. Att jag är småtjock just nu.... det vet jag. Jag har en härlig valk runt magen som guppar lagom mycket när jag är ute och springer. Sen att jag orkar springa en mil utan större problem har inte med saken att göra. Jag hatar den där valken och jag är arg på mig själv som har tillåtit mig att gå upp 10 kilo. Inte okej alls. Förvisso är jag nikofri, men det har varit väldigt nära att jag övervägt att börja snusa igen. Men jag har inte det. Jag är grymt duktig... faktiskt.

Jag väger 76,6 kilo och mitt mål är att ligga under 65 kilo, fast jag känner mig smal vid 67 kilo...

Så nu får ni följa mig på min väg att klara maran under 4:08, bli triatlet samt återgå till normalvikt! och vi ska ha djävligt kul på vägen dit. Är det någon som vill haka på så är ni varmt välkomna!

KRAM

No comments: