Friday, November 16, 2012

Trött

Det fredagmorgon och jag är skittrött. Det har varit en intensiv träningsvecka och likaså intensiv levnadsvecka med mycket jobb och andra aktiviteter. Jag har dessutom sovit dålig. Jag tror inte att jag kommer få sådär mycket problem med att köra 9-10 pass i veckan. Det jag måste bli bättre på är att planera så att aktiviteter inte krockar för mycket. Den här veckan fick jag byta torsdags och lördagsträningen. Trots att jag är ubertrött så mår jag bra och tycker att det här är roligt, tror bara att jag måste vänja mig vid alla nya rutiner.

Nu ska Madde och jag simma. Och igår kväll hade vi en fantastisk middag med Anna och Jenny. Första gången jag gjorde ett avsteg från min diet. Men jag höll tassarna borta från både bröd , pommesfrites o sötsaker. Det blev en väldans massa proteiner.

No comments: