Thursday, April 29, 2010

Äcklig gröt!

Idag är min första dag på VLCM, very low calorie meal. Det började inte så där jätte bra, då gröten jag ska äta... luktar, smakar och framförallt ser ut som något som inte bör intages... utan snarare släppas ut.

Däremot är jag förvånad över att det går så bra, jag har tagit min vanliga morgon promis, och jag fick dessutom min första lektion i tjockisgympa som visade sig va riktigt kul. Det var jag o massa andra tanter som körde cirkelträning i 30 minuter. Jag hade en snitt puls på 164, djävligt bra faktist och kul! Fortfarande grymt motiverad!

Vi ses!

3 comments:

Unknown said...

Gröten ser faktiskt inget vidare ut.

Queen Desiree's goals said...

näää, men jag höll mig mätt, jag har ångest för morgondagen..ha ha ha

Enannan said...

Den där gröten såg inte alls lockande ut. Imponerande att du fick i dig den :)