Friday, April 23, 2010

Itrim för mig?


Hade ett högst intressant möte igår med Boxer Roberts mamma. Efter 3 veckor utan fast föda och en hysteriskt stor viktminskning blev jag både inspirerad och såld. Trots all sund förnuft bestämde jag mig för att i 365 dagar bli medlem i en dyr sekt för att se om jag rimligen kan bli normalviktig någon gång. Jag kan allt om kalorier, GI, viktväkteri you name it, I have done it. Tränar mycket och lever relativt sunt varannan vecka. Fast jag ÄLSKAR ost, bröd och all vällagad mat. På onsdag skall ni få veta både startvikt, mål och få en bild på hur jag ser ut. Ni får följa mina ups, downs och funderingar. Om jag lyckas eller ej, det vet inte ens jag, men nu eller aldrig. Fat and fabulous or normal and even more fabulous, thats the question!

Tjuvstartar idag med att leva på flytande föda...


Vi syns!

6 comments:

Unknown said...

Go Des Go! Det kommer att bli tufft, men jag vet att du kommer klara dina mål. Älskar dig gumman min.

Queen Desiree's goals said...

PUSSIZ

Jenny said...

Grymt!!! Så klart att jag ska följa din blogg. Kram och lycka till/Jenny

Queen Desiree's goals said...

Läskigt som tusan blev jag blev inspirerad av dig, och filmen julie och julia. Vi ses

Anonymous said...

Heja... Du grejar det!

Eleonora said...

Jag tycker att du är supervacker som du är, men peppar dig förstås ändå om det här är vad du vill! Heja heja!