Monday, April 26, 2010

Möte med Gilberto på Itrim

Jag är på dag 4 med lågkalori intag, trodde jag, tills Gilberto informerade mig att jag skall äta 600 kalorier om dan i 3 veckor(börjar på onsdag, även invägning). Jag som vill ha en snabb viktminskning, få ligga i. Så djävla sur o otrevlig som jag var igår, tänkte jag om min familj verkligen mäktar med mig. Puttes första fråga när han kom hem från jobbet var, hur är ditt humör idag? Ja, bra mycket bättre än igår.... då jag utsattes för både en ljuvligt doftande omelett och frasiga våfflor med blåbärssylt. Ja, idag känns det mycket bättre och mina 1000 kcal om dan som jag får i mig känns som en lyx. Onsdag då jag officiellt börjar mitt program blir sanningens ögonblick.

ps.

Tack alla ni som hejar på mig!

2 comments:

Anonymous said...

ha,Nu blir du nog sugen!!!!!
Men senast jag åt plättar var i ´??????????????????????????????????????????? vett inte . Men dom var goda :] :) :) :) :):9 :) :)

Anonymous said...

hhheeeeeeeejjjjjjjjjj