Wednesday, April 28, 2010

Stora Dagen!

Stor kvinna stor dag! Det började med hälsokontroll för att senare på eftermiddagen få träffa mina tjockiskompisar. Hälsokontrollen var inge kul. Jag klarade fetma gränsen med ett hårsmån. hmmm och bukfetman var inte o leka med. Kändes som om hon berättade om någon annan, jag har väl för faan inge bukfetma jag som tränar minst 3 dag i veckan... Seriöst, det var rätt skönt att se sanningen i vitögat och jag känner mig grymt motiverad. Jag har själv lyckats gå ner 3,6 kilo sedan oktober, nu skall det bli spännande att se hur det går med Itrim.

Personalen är fantastiska, och de känns inte speciellt säljande,vilket jag uppskattar.

I 3 veckor skall jag leva på 600 kcal, och det blir ingen lek! Håll tummarna snälla!

Om jag slaviskt följer programmet bör jag nå min målvikt på 12 veckor. Den som lever får se.

4 comments:

Jenny said...

Kör så det ryker!

Queen Desiree's goals said...

Tack!

Nervös är jag... Vi ses snart,

Desiree

Enannan said...

Du är så himla duktig, jag lovar att försöka peppa dig på jobbet!

Queen Desiree's goals said...

Tack Anna!

Det känns skönt att ha dig där! Jag var lite bitsk idag... :-)