Wednesday, October 17, 2012

Bra mat vecka

Hej,

Har inte varit speciellt aktiv på min blogg. Just nu handlar det om mat och hitta kontroll på mitt ätande. I morgon har jag i ca en vecka kört nyttigare kost och varit helt fri från godis, pasta och bröd. Om ett par veckor börjar jag PTa med Andreas Lindén och inför mina förberedelser var det kost och måttligt med träning som var min läxa. Det känns som jag är på rätt väg. Jag tänker inte ropa hej för tidigt(har gjort det misstaget allt för många gånger) och min stora utmaning kommer när jag ska åka till Dubai om ca 10 dagar, men jag mår sjukt bra. Jag vet att jag är i grunden vältränad och i god form så jag har ingen stress och trots allt har jag lyckats sluta med nikotin. Så trots dessa extra kilo som jag har, känner jag för första gången på länge att jag är sanslöst nöjd med mig själv.

Och Andreas Lindén bring it on! I have never been more ready.

Veckans träning:

12/10 - Kortlöpning
13/10 - simning 1400 med olika övningar
14/10 - teamwod crossfit med Madde och Björn
15/10 - simträning
16/10 - Lunch Wod Boxjump burpees/enarms KBS/TGU
17/10 - spinning
18/10 - VILA
planerat
19/10 - Morgonsimning/CF
20/10 - VILA
21/10 - Surprise med en kollega

Det ser värre ut än vad det är, har tagit det lugnt och tränat mycket på tekniker. Kommer en inspirations bild på min idealvikt och idealplats, Marthas Vinyard.




No comments: