Saturday, October 6, 2012

Sista vinkvällen

I torsdags var jag ute med en god vän som jag tycker himla mycket om. Eleonora, hon är 15år yngre än mig, men klok som en gammal indiankvinna. Hon gör mig glad. Hade bestämt mig innan att pimpla en massa vin den kvällen och det var verkligen värt det! Vaknade med ett leende på läpparna, missade fredagens crossfit, ätit onyttigt men det gjorde inget. Fredag kväll följde Madde med hem och åt middag med mig o Björn. Det blev massa vin igen, men inte heller det gjorde nåt. Madde är världens bästa träningspartner, men framförallt är hon en underbar vän. Hon är lite som en stora syster som håller koll på en.

Vad jag vill komma, är att balans i livet med träning/jobb/umgänge är viktigt att uppnå. Jag börjar sakta ta mig ditt. Att kunna hoppa över ett träningspass utan att deppa ihop o få dåligt samvete är oxå viktigt. Att festa loss, dricka vin o busa. (Men nu gäller vitt några veckor framåt.. Balans du vet..)

Nog bubblat. Nu är det dags för lite cykel, löpning, dusch o mys med familjen. Och jag hoppas på en fika men en mycket nära vän som jag inte träffat på länge. Ha en underbar helg!

1 comment:

E said...

Puss! (Jag ska också ta det lugnt med vinet ett tag framöver.)