Sunday, October 7, 2012

Läkerol söndag

Avslutade söndagen med en teamwod tillsammans med Björn. Det var en RFT med 20 pullups, 20 push press, 20 boxjumps och 20 lateral burpees, 10 rounds, time cap 30 minutes. OMG! Det var inge skämt. Vi hade varit på ICA och handlat innan, och jag hade köpt mig lite sockerfria Läkerol. Älskar sockerfria Läkerol och kan i princip äta hur många som helst. Grisig som jag är satt jag och svulla dessa i baksätet när vi var på väg för att lämna Happy på dansen. Hon fick stora äran att sitta i framsätet och jag satt där bak och smög åt. Jag bjöd inte Björn eller Happy på en enda. snååållaaaa jag..... Gissa om det straffade sig sen. Helt ärligt, för varje burpee jag gjorde trodde jag att en läkerol skulle pluppa ur munnen.... Dom där j-a Läkerolen åkte upp och ner som aldrig förr och att jag inte kräktes av utmattning eller dålig smak i munnen är ett under. Ytterligare ett under är om jag lyckas överhuvudtaget äta en enda Läkerol igen.... Nog om detta. Träningsveckan har varit bra, och matrutinerna börja sakta med säkerligen gå åt rätt håll.

Summering

Måndag. Spinning 50 minuter, samt simträning med Annie 50 minuter
Tisdag. Simmade 1350 meter Intervaller/med och utan paddlar/dolme
Onsdag. Vila
Torsdag. Simmade 1100 meter
Fredag. Vilade
Lördag. cyklade 2.2 mil, löpte 2 km samt körde mage/armar
Söndag. Crossfit/teamwod




Planering nästa vecka

Måndag: crossfit
Tisdag: spinning, simning
Onsdag:löpning
Torsdag:simning
Fredag: vila
Lördag: simning eller vila
Söndag: Hässelbyloppet

Have a great week!

No comments: