Monday, July 5, 2010

ätit mer än vanilgt

Det har varit en matig helg. Jag skall väga mig på onsdag och då skall det bli intressant att se hur det förhåller sig med vikten. Förvisso bara 2 mål om dagen.
I fredags var vi på Bistro Berns och frossade i räkor, jordgubbar och moules. Själv drack jag inget vin då, men drack faktiskt ett halv glas rosé i lördags i goda vänners lag. Det var riktigt gott, tur att jag körde för det hade lätt kunnat bli en hel flaska. Dessutom åt vi grillad escolar, tonfisk, sparris, lök, tomat och avakado sallad mm. Själv hoppade jag över bröd och ost eftersom kolhydrater och för mycket fett är inte tillåtet. Inte än i alla fall. Jag ligger i anpassningsfasen, och den måste få ta tid.

Bifogar en inspirerade bild från ett drömboende på Resarö! Det var precis lika fantastiskt i verkligeheten som på bilden.

Soliga bantar hälsningar

No comments: