Tuesday, July 27, 2010

Släkten är värst!

Har varit på en fantastisk rolig släktträff i helgen. Det är så himla roligt att träffa kära som inte bor så nära eller som jag inte träffar så ofta. Det hinner hända väldigt mycket på 10 år. Vi blir alla äldre och det har tillkommit en hel del smått. Vem som tillhörde vilka var inte helt lätt att hålla reda på.Men kul var det.

Jag har nått min målvikt på 66 kilo(65,3)och det kom en hel del kommentarer kring min vikt eftersom jag dessutom var höggravid med Happy förra gången vi träffades. Till det bör det läggas till att innevånarna av Västernorrlandslän, har bland den högsta medelvikten i Sverige. Så kommentarer/frågor som är du frisk? eller du är på tok för mager. Du är mycket finare när du är lite rundare, var både väntade och helt okej. Jag vet att det var av all välmening och i ärlighetens namn så kände jag mig mager. Det var typ jag och tonåringarna som tar en storlek 38 och det fanns inte många vuxna under storlek 40, de flesta var nog snarare 44 och uppåt

Jag kände mig som en liten fis bland dessa starka, vackra och underbara människor. Lite pondus försvinner faktiskt med kilona. Men som sagt, jag mår fantastiskt bra med min vikt nu. Och nu kommer jobbet att hålla sig här.


Kram på er alla till nästa gång.

No comments: