Friday, July 2, 2010

Nu är det nära

Jag hade invägning imorse och min fantastiska våg visade 68.6! (Min man väger 68.3 så jag är snart ikapp)Nu är det inte långt kvar till mål.(65-66) Jag kommer att börja äta 2 mål om dagen nästa vecka så att det blir en långsam återpassning till att äta vanlig mat på ett sunt sätt. Det känns så himla bra! Nästa invägning, fredag eller torsdag morgon kommer nog inte bli lika kul eftersom det är samma dag som månadens röda hatfas drar igång. Jag både sväller och är grinig. usch. Bara jag håller mig under 70 så skall jag nog överleva det oxå.

Ikväll blir det middag på Bistro Berns med Björn, och då får han för första gången se den fantastisk vackra klänning jag har köpt med hans American Express. Räkningen kommer att bli en trevlig överraskning nästa månad, eller så märker han inget eftersom semestern lär komma på samma utdrag.

Här får ni en bild på hur dagen lunch såg ut! Mums, för bars med sötningsmedel.

1 comment:

Eleonora said...

Undrar hur lång tid det tar innan vi väger lika mycket igen? Och då syftar jag på min egen förestående nedgång, inte att du inte skulle behålla din nya, låga vikt!