Wednesday, July 28, 2010

Gravid superkompis

Jag tog en morgon fika idag tillsammans med min tokgravida kompis. Normalt är hon en lätt skönhet, numera en lite tyngre skönhet. Vi skattade lätt åt det faktum att i samma takt som jag har gått ner i vikt så har hon gått upp. Personligen tycker jag att hon är en gravid lättviktare, för själv har jag vägt ca 95 kilo i varenda slutfas. Hon väger faktiskt bara 76. Och är fantastisk vacker... dessutom.

Jag vill önska henne lycka till, och är hon hälften så bra mamma som hon är kompis, kommer hon att bli helt superb. Puss på dig och din fantastiska make.

Här kommer 2 bilder till er... :-)


2 comments:

Solstrålen said...

Märkligt det där med kvinnor och vikt. Gravida kvinnor anses bara bli vackrare med ökande antal kilon. Icke gravida kvinnor gör vad som helst för att göras sig av extra kilon och därmed bli vackrare. Konstigt!

Eleonora said...

Du är för söt fina vännen!