Tuesday, August 24, 2010

Sjukt Godissugen

Jag är sjukt godissugen den här veckan. Russin är gott men det är f—n inte godis. Jag är sugen på Haagen Daz, choklad, lakrits till o med sockerbitar(såna där hårda du vet, som man har i kaffet). Jag fattar verkligen inte varför?
Jag får bara stå ut helt enkelt. När jag kommer hem tar jag på mig löparskorna så att jag får möjlighet att tänka på annat. Men jössig vilken jobbig dag. Normalt hade jag unnat mig något, men jag vet att om jag börjar kommer det snabbt ha blivit för mycket. Jag inser numera att inget är gratis och det krävs en hel del uppoffringar för att nå uppsatta mål, även när målen är nådda.

Min son sa till mig igår att jag ser ut som en bodybuilder numera. Jag vet inte om jag tycker det är så kul heller, jag vill se stark ut men inte som en body builder…usch.. Själv tycker jag att det ser lagom ut, men Patric är en ärlig kille...

Så min fråga är vad tycker ni?

4 comments:

Solstrålen said...

Är det du? Jag trodde det var Maud Olofssons Harpsundsbilder.

Solstrålen said...

Oh I forgot Brother Saafir:

Desiree has skipped the idea of NY marathon. She signed up for Mr Europe pro.

Jenny said...

Oh. My. God. Du ser så sjukt vältränad ut att jag nästan blir förbannad. Nu ska jag äta en bulle till i ren avundsjuka.

Anonymous said...

Ha ha ha ha Here comes Mr European ... with a ponytail...

Det ser värre ut på bild... än vad det gör i verkligheten!

hahahahaha

Dessan