Thursday, June 24, 2010

2 goda ting!

För det första så väger jag numera 60 nåt, och inte 70 nåt. Det känns som målet nu närmar sig med stormsteg nu när jag ligger på rätt 10-tal. Sen att vågen stannade på 69.9 kan man ha sina åsikter om.... Men det är 60, nåt enligt mitt sätt att se det, sen att jag är närmare 70 än 60, bryr jag mig inte ett dugg om. Pilen går åt rätt håll, det är det viktigaste.

Åt mitt första mål idag, på 9 veckor och det var sååååå GOTT!!!!. använde bara lite peppar och balsamvinäger, behövde inget salt för allt smakade så mycket. Sparrisen var mör och nyångad, tonfisken färsk och halstrad, och rums varma tomater med en skvätt balsam... Jordgubbarna var svenska, men inte så goda som det brukar vara,, eller som jordgubbarna i Jämtland men gött.

Glad Midsommar!

No comments: