Tuesday, June 8, 2010

TRÅKIGT!

Alltså, det här börjar bli assssssa trist! Rädda mig någon..... Alltså, det är så tråkigt att jag inte vet var jag skall ta vägen. Tråkigt  tråkigt tråkigt... snooze ... snooze ... tråkigt.

Jag kan inte äta den enda rätten jag tycker om Chili sin carne med en matsked sambal för min mage protesterar. Den låter, rumlar och brummar. När jag satt på spinningcykeln i torsdags, så började till och med jag undra om jag inte satt på en motorcykel. Som tur är, spelar de så hög musik, att ingen hörde min motor i alla fall. Nä allvarligt talat, det här är för trist. Jag kommer att sakta gå på en varierat kost från o med lördag. Jag har plågat min kropp nog, och resterande få kilo jag behöver gå ner, kan få ta lite tid. Jag måste ändå ta det väldigt lugnt i 2 veckor så magen anpassar sig till fast föda igen.

Kram på er, och tack för all support! Ni är bäst.

6 comments:

Eleonora said...

Lyssna på kroppen och ta det varligt. Du har varit superduktig länge nu, klart det kan få ta lite längre tid med resterande kilon (som ju ingen annan än du ser ändå...). Puss på dig

Queen Desiree's goals said...

Hej!

Har varit hos min hälso konsult och fått ny energi, det är synd att ge upp vid mållinjen ... tydligen... kör 2 veckor till. och tydligen är det sambalen som min mage inte tål speciellt bra... tyvärr... Det skall bli mysigt att ses på fredag!

//Dessan

Solstrålen said...

"Listen to your heart" som sklriker En Ruben. En Ruben.
Skönt att du lämnar sekten. Gud hör bön.

Fortsätt blogga. Vi vill fortsätta följa dina kilon upp - förlåt ned.

Solstrålen said...

Aj aj. Du måste avprogrammeras. Omedelbart.

Så där säger alltid sektledare. Att man ska kämpa mot de onda ( mat eller annat). Innan du vet ordet av så sitter du där i en grotta i Afganistan och kämpar mot
"det onda".

Enda boten lär vara en Ruben. Eller ett par glas skumpa. Gärna med ostron till.

Enannan said...

Du är bäst!

Anonymous said...

Det enda som kan avprogrammera mig är just en Ruben, men den finns inte på plats... ju....

//Dessan