Friday, June 4, 2010

Härliga dagar

Två skitroliga grejjer har hänt.

Först ställde jag mig på vågen imorse och den visade fantastiska 72.3 kilo. Nu är det inte så många kilo kvar till mål. Jag har ökat min målvikt något och tror inte längre att jag skall väga 65, tror att det kan bli lite för lite. Jag skall i alla fall under 70 kilo och bestämmer utifrån det vad som känns bra.

Bästa komplimangen fick jag av min spinning instruktör igår. Jag har inte varit på mitt vanliga gym sedan jag började på itrim. Han så inte oj, vad smal du har blivit eller oj va snygg du har blivit utan hans enda kommentar var " Djävlar vad fit du har blivit, bra jobbat!" Tack Pablo, det är mitt mål, att se sund och stark ut!

Kan det bli bättre?

4 comments:

Solstrålen said...

Nu börjar jag känna igen dig igen. Mål är till för att ändras- helst uppåt. Va fasen 70 eller 72 eller 75 heller för den delen. Det är ju snart midsommar och sillburkar på borden.

Eleonora said...

Ska vi träffas när vi hamnar på samma vikt? Ett kilo ner för dig, ett upp för mig, så är vi där. Lär inträffa mycket snart om vi fortsätter i det här tempot.

Anonymous said...

Det blir sill till midsommar, och Ellis vi får kanske dejta på fredag, eller vad tror du?

Eleonora said...

Nu på fredag? Hur gärna som helst!