Thursday, June 3, 2010

Drägg

Jag vet inte om det är för lite kalorier, blodsocker eller om jag bara allmänt börjar bli gammal och gnällig. Är det bara jag som tycker att alla flak åkande ungdomar som firar en av sina stora dagar, studenten( Som förvisso inte är något att fira längre, det inte häftigare än att sluta 9:an på 80-talet.) Har blivit ett gäng drägg som luktar gammal öl i nakna överkroppar. Var tog finessen, skumpan och festen vägen. Jag brukade vinka o busvissla för jag har alltid känt sådan glädje när jag sett dessa lycklig ungdomar i början av sina liv.  Det flesta ser ut som om det är slutet på livet och att socialen är nästa anhalt. Ja det är verkligen inte roligt med LCD, allt blir alldeles för verkligt.


heja kanelbullen, hellre 600 kcal än en student på kanelen

6 comments:

Jenny said...

Jag vet, visst är de läskiga! Å så köper de billig öl bara för att hälla på varandra. Och då blir alla så blöta så att tjejerna bara måååste ta av sig och stå i bh. Nej, tack så mycket, klarar mig utan.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Håller helt med. Känna som om "svinandet" tagit över festandet. Tråkigt men sant. Visst var det bättre förr :-)

Solstrålen said...

Oj! Sluta genast med den där dieten.
Man verkar också åldras och bli bitter av den.

Jag håller med LCD är verkligen inte roligt- den där jäkla projektorn som ger möjlighet att visa fördummande powerpoint bilder för vuxna- den ska vi skrota.

Solstrålen said...

Jenny:

Nä usch- tjejer i bh vill vi inte se.
De ska låsas in i H&M annonser. Där kan de gott hållas.

Queen Desiree's goals said...

Jag vill inte se killar i BH heller, inte ens utan BH... De där småpojkarna har inget att visa än.... :)