Thursday, June 17, 2010

Vem faan är hon?

Det är helt sjukt... Jag skall väga mig i morgon och jag gissar att jag ligger strax under 70 kilo. Den som lever får se.

Det som är lite läskigt är att varje gång jag går förbi en spegel så undrar jag, "Vem faan är hon?" Jag känner inte riktigt igen mig själv.... jätte skum känsla.. Känner mig som jag alltid har gjort... Tror att jag ser ut som jag alltid har gjort... Och blir lika förvånad varje gång jag ser min spegelbild. Käkade lunch med en underbar vän och hon satt mest och stirrade på mig, och nu börjar jag förstå varför. Till och med min man kläckte ur sig en märklig kommentar som jag kan berätta vid ett annat tillfälle.

Det gör inget för jag gillar den där i spegeln mycket bättre än den gamla, framförallt har hon inte en rumpa som tar upp hela spegelbilden.....

3 comments:

Eleonora said...

Det är en jätteskillnad, så jag förstår att du inte riktigt landat i din nya kropp än. Jag har ju lite samma upplevelse fast åt andra hållet - vem sjutton är kvinnan med jättemagen som möter mig i spegeln?

Queen Desiree's goals said...

Jag förstår exakt vad du känner, och det skall bli otroligt spännande att få träffa lilla personen som kommer att förändra ditt liv! puss

Eleonora said...

Jag längtar efter att få presentera er för varann!