Tuesday, July 24, 2012

Count down

Det är 10 månader kvar till 2013 Stockholm Marathon. Det betyder att jag har många delmål som jag måste nå. Idag är det tisdag och jag kommer att under veckan börja jobba på ett träningsprogram för det är inte bara Maran som är i sikte utan tanken är att jag ska bli triatlonatlet och jag vill köra min första sprint nästa år. Delmål och uppgifter:

1. Viktminskning - minst 10 kilo (Har ökat i vikt sen sista maran... Tråkigt)
2. Stockholm Halvmarathon helst under 2:04 (Bara 2 månader dit... Hjälp)
3. Lära mig att simma ordentligt utan att få kallsupar hela tiden (Äckliga plåster i pooler.. urgh)
4. Sortera vilka tävlingar jag vill genomföra under 2013 ( Roligt)
5. kost? Vad för kost och varför? ( Ett nödvändigt ont)
6. Vad och hur mycket ska jag träna? Träningsläger?

Anmälde mig till Stockholmsbrantaste förra året, men var tvungen hoppa över tävlingen. Fast det skulle vara kul att genomföra till nästa år.


Här är en bild på mig i Scarfen som alla deltagare fick! Snodde den av min man.

1 comment:

Anna said...

Underbart! I am right beside you sister! Du är en insperation till så många <3 Puss