Saturday, September 15, 2012

Allt har sin tid

Det var ett tag sen jag bloggade ordentligt. Känns att sommaren är över. Happy har massor av aktiviter, mycket på jobbet, födelsedagar och alla dessa förkylningar. Ambitionen har varit hög gällande både träning och viktminskning och allt har slutat i plattfall.

Idag är det Halvmaran Ha ha ha ha, sitter faktiskt här och ler. Jag har gått upp i vikt istället för ner, jag har varit förkyld och jag har inte tränat löpning i närheten av så mycket som planerat. Vet inte om det här är rätt beslut, men jag tycker att Stockholm halvmarathon är ett av de roligast lopp jag någonsin sprungit. Hoppas jag inte förstör känslan idag men jag kan helt enkelt inte låta bli. Tänker att ta det lugnt och njuta.

Strategi för idag är att gå max en minut vid varje vätskekontroll, lyssna på bra musik och njuta av det vackra vädret. Ha mig i era tankar så lovar jag återkomma och berätta hur det gick. I am shitty nervous... :-)



No comments: