Monday, September 17, 2012

Inspiration

Jag fick värsta inspirationen av halvmaran i helgen. Det är inte bara halvmaran som har inspirerat utan jag har hittat en fantastisk samtalscoach. Jag är en typisk på eller av personlighet så för mig är det viktigt att ha någon att prata med. Att hjälpa mig hitta balans i allt det jag företar mig. För första gången på väldigt länge så känner jag ett lugn inför både min träning och viktminskning. Skönt.

Jag är laddad och jag är på gång. Björn och jag har funderat lite över vilka tävlingar vi planerar inför 2013. Vi kommer att avsluta 2012 med Hässelbyloppet, där jag har ambitionen att göra PB. Det skulle vara riktigt nice faktiskt.

Så här tänker jag just nu inför 2013

Stockholm Brantaste ?
Triatlon sprint - Karlstad ?
Stockholm Marathon - anmäld
Midnattsloppet - ?
Vansbrosimmet ?
Riddarfjärdssimningen ?
Stockholm Triatlon - Sprint/olympisk distans ?
Stockholm Halvmarathon - anmäld

Viktigaste är dock att satsa mer på triatlon, målet är en Ironman så småningom. Igår var första dagen på mina nya satsningar. Jag ska ta hand om Desiree och vara väldigt snäll. Känns fantastiskt spännande just nu!

Idag måndag är det vilodag men jag tog en liten powerwalk med mitt morgonsällskap Alfie, världens gladaste hund. (Hundvakt)


No comments: