Thursday, September 27, 2012

Längtar efter Martin

Det har varit en bra träningsvecka så här långt, i antalet pass räknat. Eftersom Björn hade missat första simpasset med Annie så åkte vi till Eriksdalsbadet och gick igenom övningarna som vi fick. Lika irriterat som vanligt är att Björn är en naturbegåvning och kommer om några få pass simma mycket bättre än mig. Men men livet är inte rättvist så de bara inse fakta. Jag har iallafall cyklat Vätternrundan o det har inte han...:-)

Har grymt ont i vaderna och de har inte återhämtat sig sen halvmaran. Jag tror att jag sprang i för tunna skor, men jag ska fråga Martin Andrea (min sjukgymnast) idag. Hans händer är som magi och som nyvaken tänker jag just nu bara på min timme med Martin.

Det finns många duktiga hantverkare, men ibland träffar man på personer som brinner för det de gör, och gör det riktigt bra. Det är Martin.

Hoppas ni får en fin träningsvecka trots regn o rusk!

No comments: