Tuesday, September 18, 2012

Simma... äntligen

Ja!

Nu ska jag äntligen få lära mig att simma ordentligt. Min fantastiska träningspartner Madde har ordnat så att Annie Thorén Svensk guldmedaljör ska lära oss damer och Björn att simma. Jag är fortfarande hög, efter halvmaran och allt känns bara så roligt. Jag har fokus i sikte och det är väldigt mycket spännande som kommer att hända här framöver. Stockholm Marathon - Triatlhon sprint/olympisk - Ironman. "Förväntansfull är den perfekta beskrivningen" Cykel och löpning funkar bra. Jag är inte världens snabbaste men jag är uthållig. Snart kommer även simningen att funka bra. Hoppas jag. Jag kommer inte att ha bråttom, men jag tänker genomföra allt. Viktigaste nu är att jag får behålla hälsan och att jag tappar dom där fruktansvärda extrakilona som bara blir fler för varje vecka. Jag är försiktigt positiv att trenden har vänt. Det måste den... hmmmmm NO MORE SUGAR

Träning vecka 38

Måndag - powerwalk/vila
Tisdag - simning
Onsdag - Crossfit
Torsdag - Vila
Fredag - Crossfit
Lördag - Cykelpass
Söndag - Powerwalk/vila

Lite bilder varav den ena är tänkvärd. Ge vänner och bekanta som är väldans starka en omtanke ibland.



No comments: