Tuesday, September 4, 2012

Nervpirr

Igår var en bra dag. Kände mig glad o inspirerad, och jag hade fått mycket gjort på jobbet. Vädret var på topp o jag bestämde mig för att ta en löptur. Det blev 8 km i ett något långsammare än vad jag hade tänkt mig, fast jag är glad att jag kom ut. Det är bara 12 dagar kvar till halvmaran och det dags att lägga upp sista strategien. Låter så proffsigt, men just nu är strategin att ta mig runt, punkt slut. Jag har accepterat att jag inte är i lika fin form som förra året, men jag får se det lite som ett mätverktyg, uppladdning inför Stockholm Marathon 2013. Var står jag nu och var behöver jag vara sen.

Inför årets sista tävling:

Tisdag crossfit
Onsdag 10 km
Torsdag vila/sim
Fredag vila
Lördag långpass/ sista
Söndag cykel/cf

Sista veckan vila/ uppladdning
Måndag vila
Tisdag löp
Onsdag lättlöp

Torsdag/fred VILA
Lördag- hjälp...:-) Stockholm Halvmarathon

Jösses va nervig jag börjar bli..:-)


No comments: