Wednesday, May 12, 2010

-5,3 kilo!!!!!!

Ja, vad säger man? Vågen visade 77.1 kilo med kläderna på. Det är minus 5.3 kilo på 2 veckor. Jag förstår att det här sliter bra på kroppen. Jag tycker ändå att de är oerhört proffsiga på Itrim. En gång får man göra en sån här rivstart, så det gäller att sköta korten rätt. Men jösses så motiverad jag blir, dessutom tycker jag att det är jätte kul. Mår som en prinsessa. Slängde mitt första par jeans idag, och självklart var jag tvungen att prova Björns Nudie jeans, och nej, de kom inte över den breda baken, men väl över låren. Se själva! Jag tror att jag fortfarande befinner mig i chocktillstånd. Jag visste att jag har varit duktig. men så här bra?

Grupp möte 2 handlade mycket om hur viktigt det är att ändra livsstil, och förändringen börjar nu. Det gäller att hitta en vettig balans i tillvaron. Stort grattis till mig!

Ps Hade en helt ljuvlig tandhygienist idag, han heter Adel! Kanske det är honom jag skall tacka, det finns inte ett milligram tandsten kvar!

2 comments:

Solstrålen said...

5,3 kg. Åh jäklar vad med tandsten du måste ha haft. Strunta i bantningskuren och köp en tandborste istället.

Queen Desiree's goals said...

Flux och stora tandborstar, har liksom aldrig gjort det. Håller mig till Adel. har var snygg oxå!