Sunday, May 30, 2010

morsdags middag

Alla barnen har bjudit mig på morsdags middag idag! Rätt intressant med tanke på att jag inte äter. Ännu mer intressant är det att jag har inte ätit på så länge så det är ingen som reagerar... utan det blev hemlagade köttbullar som Patric lagade, sallad och ris som Carro fixade och brun sås. En flaska Rosé serverades till. Själv satt jag med ett glas bubbel... vatten med en skiva lime. Jag dricker så mycket vatten med lime att de tyckte att ett citrus träd var på sin plats istället för en bukett med blommor.

Ha det gott, från er egen lätt tungviktare på väg mot mellanvikt.... :) med weltervikt som mål! Här kommer bild på en annan duktig mellanviktare.

3 comments:

Solstrålen said...

Vet du atomvikten på kol? Du anar inte hur mycket tomma kalorier du får i dig genom kolsyrat bubbelvatten.
Drick plattvatten om du vill hålla vikten nere.

Snygg mellanviktstjej. Med anledning av din närhet till en viss ombudsman hoppas jag att du frågat upphovsmannen om lov för att nyttja bilden.

Jenny said...

Snygg bild på dig :-) Måste också börja med vatten och lime.

Queen Desiree's goals said...

H e he he he I wish it was me.... :)