Monday, May 10, 2010

Fördelaktigt väder

Har semester denna vecka, och jag har lovat mig själv att vädret inte skall påverka mig negativt. Faktum är att vädret har varit riktigt bra... för min del i alla fall. Vem vill sitta ute och ta ett glass vin, ännu mindre är jag sugen på Ben & Jerrys som för övrigt har varit lite av min sommar last. Jag måste träna för att hålla värmen. Det kan knappast bli bättre än så här!


Ska väga mig på onsdag (efter tandhygienisten, har förmodligen tappat ett kilo i bara tandsten), det blir första gången sen jag skrev in mig. Sen har jag bestämt mig för att väga in varje fredag. Det är lika bra att börja vänja sig eftersom det med all sannolikhet kommer att bli en livslång rutin, om jag ska slippa hamna i samma situation igen...

1 comment:

Solstrålen said...

"Inför beach 2010 - snabbanta med tandstensmetoden. Tappa ett kilo i halvtimmen"